بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

بانــــوی بی قرار

دوستـــم داشته باش اندکی ولی طولانی!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چندروزپیش یکی ازهمکارام اومددفترم به قول بچه هاخانم مارپل بخاطراین که اززیرزبونم حرف بکشه شروع کردبه دوساعت حرف زدن تابرسه به اصل مطلب  بعدش گفت: امی فضولی نباشه یه سوال داشتم؟ گفتم :اگه شخصی نیست بپرس اونم باذوق وشوق یعدفعه گفت: راست میگن که........سوالش وپرسیدمنم واسه اولین باربی تعارف گفتم :فضولیه  اونم جاخورد واقعاکفرموبااین سوالش دراورده هرروزواسه فضولی کردن یه سوال واسه خودش دست وپامیکنه............................این نمونه کوچیکشه صبح میخوای بری سرکار............

هنوزنرفته تودفتر بعدازجواب سلام وقتی میبینن صدای یه مردازپوشت تلفنت میادمیگین کی بود؟یه روزحوصله نداری به خودت برسی میگن عزاداری؟یه روزبه خودت برسی میگن عروسی دعوتی؟یه روزخوشحالی میگن کبکت خروس میخونه.یه روزناراحتی  میگن کشتی یات غرق شده..اگه زودبری خونه میگن قرارداری؟اگه دیر بری خونه میگن منتظری؟....همه اینابه کنار میگی اینااشناهستن دوستن.. میخوای بری خونه سوارماشین که میشی سوالای چرت وپرت راننده شروع میشه ببخشیدقیافتون اشناست؟دانشجونیستین؟شاغلین؟بافلانی نبودین وووووووووووووجالب اینجاست وقتی محل نزاری بیشترسوال  میپرسن وقتی ازت  میپرسن باسوالام اذیت که نمیشی ؟بگی حواست به رانندگیت باشه بیشترسوال میپرسن ........نمی دونم بااین همه سوال پرسیدن فضولی کردن سرک کشیدن به چی میخوان برسن ؟چی رومیخوان ثابت کنن ؟واسه تنوع ام که شده دوست دارم یه روزهیچ کسی هیچ سوالی ازم نپرس حتی نگه چه خبر؟؟؟؟هرچندکه امکان نداره

راستی چه خبرااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟    

نظرات 17 + ارسال نظر
شهاب یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.far30tak.blogveb.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری در صورت تمایل برای تبادل لینک من رو با نام جدیدترین تم های موبایل لینک کن بعد بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتماااا

امیر یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ http://amirvashani.blogfa.com

سلام [لبخند]
با ترانه ی ( پیشی ) آپم...

باران یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.barf-baran-barid.blogsky.com

سلام گلم!
چه طوری تو!؟
نگی خوب نیستیا!
آخه فوضولیه ادما عصبی کننده نیست!خنده داره

آدمک دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ق.ظ http://adamaka.blogsky.com

حرف دل منو زدی
به قول اون راننده که برات تعریف کردم فساد علنی شده یادته؟ به خدا منم خسته شدم باور کن بیشتر تو شهر ما اینجوریه...نمی تونی برای خودت زندگی کنی یه بار بهت گفتم دوست دارم برم جایی که نه کسی منو بشناسه و نه من کسی رو ...
یه روز از این شهر خواهم رفت



و این جهان پر از صدای حرکت پاهای مردمی است که همچنان که تو را می بوسند در ذهن خود طناب دار تو را می بافند ./.

آدمک دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ

یه چیزی بپرسم نمیگی فضولیه ...

رعنا دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ

هه هه هه
چه خبر چه کار میکنی ؟
یه سوال بژرسم؟؟؟؟

شیرین و فرهاد دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ

انقدر توپه
که چند بار خواستم بادش را کم کنم ولی سوزن نداشتم

شیرین و فرهاد دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

هیچ خبر
سلامتی اقا

بلوط دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام مهربون
چه خبر لازم داری.....

قاطع باش
من اگه جای تو بودم...
چه خبر - چه خبر لازم داری
ببخشید فضولی نباشه - فضولیه..
سوالات بی مورد بعد از وارد شدن - الان که فکر می کنم می بینم حال دیروز شما رو دارم
اگه زود بری - شما چرا داری دیر می ری قرار داری و بر عکس برای زود رفتن
اما برای راننده ها باید بیش از اینها قاطع بود از لحظه سوار شدن..

پیروز و پایدار باشی

امیر دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://amirvashani.blogfa.com

بازم سلام...
اول ممنون که بهم سر زدی..
دوم...نه منظورم این نبود هر چند که خودم هم از فضولی خوشم نمیاد...
البته گاهی سوالا فضولی نیست از سر دلسوزین...
ولی اینطور که تو میگی درسته خیلی ها حریصن واسه گرفتن جواب سوالاشون... !

بانوی خرداد دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

آمی جون مگه نمی دونی اینجا ایرانه و ماها ایرانیا فضولی تو خونمونه اگه فضولی نکنیم میمیریم.

سهیل دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.soheil-mix.belogfa.com

بله باشه چشم بعدشم مگه f را میشناسید

آدمک سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ق.ظ

آمی دیروز سوار تاکسی شدم پسره عرب بود بعد دربست رفتم تا خونه کوچمون رو که کندن با همون لهجه خودش به من گفت: نندازیم تو جاله . منم گفتم تو داری رانندگی می کنی . ضایع شد گفت چرا این کوچه ها اینقدر خرابه چرا درست نمی شه ؟منم با اخم گفتم‌:مگه من شهردارم ! بعد پیاده که شدم گفت :ببخشید خیلی حرف زدم ...
تودلم گفتم حرف زدی یا ریدی


حالا بعد یادم بنداز زبونی برات تعریف کنم با مزه تره

آدمک سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ق.ظ

فساد علنی شده

آدمک سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ

هر جور که خودت دوست داری من چه می دونم

اهنگ هم نشنیدم سرعت پایینه بعد گوش می کنم

مهدی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ق.ظ http://montazerm.mihanblog.com

البته من نمیخوام پیشداوری کنم اما خیلی از این فضولی ها دقیقا فضولی نیست، فقط یه تلاش لطیف برای رها شدن از روزمرگی هاست. که خوب حتما باید حد و اندازه داشته باشه و طرف مقابل معذب نشه؛
یه خورده که مثبت نگاه کنی می بینی که خیلی ها از شوخی واسه سبک شدن استفاده میکنن واسه اینکه گرفتاری هاشون رو برا چند لحظه هم که شده فراموش کنن؛ و متاسفانه خیلی ها هم قصد دیگه ای دارن...

راستی به وبلاگم اومدی نظر منتقدانه بده من از انتقاد بیشتر از هر چیزی خوشم میاد

جودی آبوت سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ق.ظ http://sudi-s.blogsky.com

چاره اش اینه که اخماتو بکنی تو هم و به هیچ کس محل نذاری انگار که حواست به هیچی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد